logofortw

 

Arkadaşlar biliyorsunuz ki androidbrick.com şimdilik tek kişilik bir site, tüm ekip benden oluşmakta 🙂 Umarım yakında bu sayı artar, profesyonel bir ekip oluştırabiliriz. Bu anlamda bazen kullanıcı işlemlerini unutabiliyorum, sistem üyelik e-postasını bazen geciktiriyor veya göndermiyor bu durumda ben manuel aktivasyon yapıyorum hesapları, bilginize ve gecikmelerden dolayı da büyük bir Özür. Bugün itibarı ile 357 kullanıcılı bir toplumuz, gerçi benim için sayının değil, kalitenin önemli olduğunu yakın arkadaşlarım bilirler, okumayan 357 yerine, “OKU” yan 7 kişiyi yeğlerim. Üyelik sayısı belli bir sayıya ulaştığında, katılımla doğru orantılı olarak hediyeler de başlayacak, kaçıncı üyeye bir telefon hediye edilebilir ki ? 🙂 Umarım ilerki günlerde daha fazla katılım ile, daha ilerilere gidebiliriz, aynı kafa yapısında insanları biraraya toplayabilirsek ne ala, ben kendim motorcu olduğum için burayı da ister istemez bir motor klübü gibi görüyorum 🙂 Projeler gittikçe artıyor, aralarında gayet büyük ölçekli olanlar da var, bu yazının tartışma noktası da şu olsun, nabız yoklamak istiyorum. Yeni çıkacak bir cep telefonu olsa, smartphone demiyorum çünkü bence daha o sıfatı hak eden bir tane olmadı 🙂 Gerçek anlamda akıllı bir telefon sizce nasıl olmalı ? Hem tasarım, hem donanım ve tabiki hem de yazılım olarak. Sizce bugüne kadar milyarlarca ödediğiniz telefonların neleri eksikti ? Belki bir gün biri çıkar, hepsini tek bünyede toplayabilir 😉

İmei tamir konusuna gelince, garip bir hastalık yüzünden 2 gün PC başına bile oturamadım ve hala hayatta olduğum için mutluyum 🙂 Bir yandan gelen e-mailleri cevaplamak bile çok vaktimi alıyor, arkadaşlar lütfen teknik içerikli soruları sitede yorumlarda soralım, cevaplardan daha fazla kullanıcı yararlanabilsin, özelden genele lütfen. “Abi bende şu model var nasıl yaparım” gibi sorulara cevabım hep aynı, bu bilgiler şahıslara özel değil, herekese ulaşsın istiyorum. Konuya yakın olanlar bilirler, bu konuda internette bazı bilgiler boy göstermeye başladı, ve bizim insanımız her zaman olduğu anlamadan etmeden hemen atlayıp telefonlarını bozmaya başladı. Ben ne demiştim ? Her adımı iyice anlamadan, en önemlisi ne yapıldığı konusunda bir fikir sahibi olmadan bu işler yapılmaz ! Yapanın sıfatı belli, cahil cesareti. Bir arkadaş sormuş şu nolu dosyaları sildim bir şey olmadı ! Abi anlamadan neyi siliyorsun ki ? Sildiğin şey ( silmek de yanlış zaten, yapılan işlem içini boşaltmak olmalı) android partisyonu, yanlış partisyon sildiğiniz an telefon elinizde çöp olur ! Bana gelen e-postalardan biliyorum. Her gördüğünüz bıyıklıyı dayınız sanmayın, her snapdragon işlemcili telefonda bu partisyonlar aynı no ile tanımlanmaz.  Bu tamamen üreticinin kodlamasıdır. Genel değildir.  Yazıda yine belirttim ki başlangıç imei koruması olmayan sistemler ile olacak, bu metodların hiçbirini Sony veya Samsung’da denemeyin, benden uyarması. Son olarak tekrar belirtmek istiyorum lütfen e-posta ile “şu telefonu nasıl yazarım” diye Lütfen sormayın, burayı diğer forumlar ile karıştırmayalım, bir okul gibi görelim ve okuyalım, öğrenelim, acelesi olan telefoncuya 🙂  Öğrenmek isteyen, bilmek isteyen, daha ileriye gitmek isteyen androidbrick.com’a 🙂 İçten Selamlar.

 

kakao-theme-style-red-theme-1-0-s-307x512

67
Leave a Reply

Please Login to comment
33 Comment threads
34 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
25 Comment authors
android1ickHuseyin DoganayIsmail KahramanSedat YılmazHakan Çetin Recent comment authors
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
Huseyin Doganay
Üye

bırde huewaı p6 rom sonuru var

Huseyin Doganay
Üye

lgg2 ımeı sorunu var sıze nasıl ulasıcam ıstanbuldamısınız tel numaranız yokmu

Ismail Kahraman
Üye

Osman bey selamlar,

Zte nubia z9 mini telefonum kapandı, imei atarak bu sorunu çözdüm.
Yeni bi sorun ortaya çıktı telefon internete girmiyor APN ayarlarını defalarca kontrol ettim.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Ismail Kahraman
Üye

Osman bey selamlar,
zte nubia z9 mini telefonum kapandı, imei değiştirerek açmayı başardım,ve yeni bi sorun ile karşılaştım internete giremiyorum,
APN ayarlarını defalarca yaptım ama nafile.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Sedat Yılmaz
Üye

Merhaba Osman bey Xiaomi mi note pro telefon rom atınca kapandı birdaha açılmadı ne yapabiliriz bi yardımı olacak bilgi verebilirseniz minnettar olurum kolaylıklar dilerim.

Hakan Çetin
Üye

Osman hocam korumali konularda parola girin kismina ne girmem gerekiyor bilgilendirirmisiniz?

ilhan
Üye
ilhan

merhaba kardeşimin bir yıldır kullandığı zte q705u model telefona rom attıktan sonra imei ler silindi ve akabinde hatlar gelmedi.neyse maiu versiyon 8 ve 7 telefonu görmedi.versiyon 6 ile bağlandık fakat imei attım modem6582 yi seçtim yükleme yapıyor.ama ne yaptımsa hat gelmiyor.yalnız şöyle bir hata alıyorum yükleme esnasında nvram database file is inconsistent with target load….diye.bir kaç tane rom daha yükledim yine aynı .başka bir bilgisayardada denedim aynı. okadar telefona rom attım bu şekilde ime atmıştım hiç sıkıntı yaşamamıştım.yalnız telefonun pili sökülemiyor acaba bu sıkıntı olurmu.orjina romdan blpg dosyasını aldım yine aynı ne yaptımsa hatlar gelmiyor .

MUSTAFA
Üye
MUSTAFA

selamun aleyküm kardeş bana kingzone n5 cihaz geldi imei konusunda yardım edebilirmisiniz?

erkek
Üye
erkek

slm osman bey s5 imeil tamiri mümkünse yardımcı olurmusunuz

Üye
Ahmet

s4e imei repair yapmak mümkün mü acaba?

Üye
Ahmet

hocam yazılanı yanlış okumadıysam korumalı kısmı görebilmek için bağış yapmamız gerekiyor sanırım? ben daha önce vibe z ile imei tamirini sizin yönergeniz ile yapıp suan kullanımdayım sıkıntısız problemsiz tekrar diğer cihazıma yapıcam ancak ezbere yapmak istemiyorum yardım edebilir misiniz?

idoctorr
Üye
idoctorr

Merhaba, Admin korumalı konuları nasıl açabilirim yardımcı olurmusun. Teşekkür ederim

mahmut
Üye
mahmut

selam üstad bende xperia z c6603 var bunun imei tamir edebilirmisin cevabını bekliyorum teşekkürler

ayhan
Üye
ayhan

sitenizi yeni gördüm okudum ve takdir ediyorum kardeşim başarılarının devamı her daim olsun
başarılar

Halil İbrahim
Üye
Halil İbrahim

Size sonuna kadar katılıyorum doğru söze ne hacet doğru her yerde doğru
Uyarınızı dikkate alıcam inş allah kolaylık versin inş bende elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım ihtiyacı olan arkadaşlara ilmimiz kadar ve tabiki bizde birşeyler illaki öğreneceğiz

Halil İbrahim
Üye
Halil İbrahim

Öncelikle sizin yazmamı istediğiniz gibi selamun aleykum Allahın selamını bizde kısaltmıyoruz dilde üstat emin ol kısaltma yapıldığında da herkes çok şükür anlayabiliyor sizde bilirsiniz siz bu kadar hassasiyette davranıyorsunuz bizde belki daha hassasiyetteyiz çok şükür mevlaya zamanla birbirimizi daha ii tanıyacağız keşke daha güzel bir uslupla söyleseydiniz neyse sizin yeriniz diyecek birşey yok yazdığımız da o şekilde yazarız bizde yada istemezseniz yazmamızı güzel karşılarız tabiki selam tüm ümmeti muhammedin üzerinde olsun
Allah kolaylık versin inş daha başarılı işlerde olursunuz allah ilminizi ilmimizi arttırsın

Halil İbrahim
Üye
Halil İbrahim

Sa siteyi 3 haftaya yakındır takip etmekteyim
Verdiğiniz bilgiler altın değerinde yıllarımı vermiş bir cep telefonu tamircisi olarak sizi tebrik ediyorum allah razı olsun
Benimde yardımcı olabileceğim yönlendireceğim konular olduğunda burdan siz değerli kişilere bilgi vermeye elimden geldiğince çalışacağım
Çalışmalarınız çook çook ii allah tekrar razı olsun

RAMAZAN AKYOL
Üye
RAMAZAN AKYOL

ustadım Allah başırıversın size ve bize böyle bir paylaşımla ilk karşılasıyorum nerdeyse anlatımlarınız çok anlayamasamda şimdilik 🙂 hep takipteyim 🙂 Allah razı olsun …

Agit
Üye
Agit

Selamlar olsun üstadım. Sana E-mail yoluyla ulaştım fakat bana öyle bir ders verdin ki unuttuğum; bilgiyi arama ve bulma aşkı içime düştü. Şuan paylaştığın bilgileri okumaktan ( her ne kadar anlamamaktan başım çatlıyor olsa da) çok mutluyum. Bunun için teşekkür ederim. Kurmuş olduğun “eğitim ve destek yuvasına” üye olduğum için mutluyum. Başarılarının ve eğitimlerinin devamını diliyorum. Artık burdayım. Saygılarımla.