M1 Note serisinin üzerinden daha 6 ay geçmeden yeni model M2 Note piyasada. Şu note sıfatında da kurtulsa artık sevgili Çin’liler, e kalemi olmayan not defteri mi olur ? 🙂 . MX4 serisinin kendi tahminlerinden bile çok daha fazla ilgi görmesinin ardından model çeşitliliğine önem vermeye başladı  Meizu. Bu arada bazı arkadaşlar her ne kadar yeni bir marka olarak bilseler de Çin smartphone üreticilerinin en eskilerindendir kendileri, hatta telefonlarından önce kaliteli ve uygun fiyatlı MP3 çalarları ile tanıdı dünya bu markayı. MX4 deki başarının sırlarından birisi de tabiki kullanılan Mediatek işlemci idi. Samsung ile uzun zamandır omuz omuza takılmayı seçip modellerinde Exynos kullanan marka MX4 Pro modeli haricinde MTK serisine geçince doğal olarak coştu, yani satış adetlerindeki başarıyı yine milli malı işlemci kullanarak başardı. Gerçek #GururlaYerli aslında bu yani, bizimkiler değil 😀

Meizu M2 Note

Meizu M2 Note

Meizu M2 Note boyut ve tasarım olarak M1 Note’a çok benziyor. Home tuşu MX4 Pro’daki gibi donanımsal hale gelmiş, tuş halini almış yani, ki bence eski yuvarlak kapasitif daire daha şık duruyordu. Bir de iç yapıda SD kart slotu eklenmiş, ki çok önemli bir ayrıntı, 128GB desteği var çünkü.

Meizu M2 Note Sd Kart Yuvası - Dual SIM seçimli

Meizu M2 Note Sd Kart Yuvası – Dual SIM seçimli

Kulanılan ekran ise 5.5″ FullHD Sharp Igzo, bence en önemli ayrıntı ! Piyasanın en iyi IPS paneli ve enerji tüketimi açısından da en iyisi. Kalınlık 0.2 mm inceltilmiş ve arka taraf yine rengarenk. Gri olan modelin arkası ise mat gri olarak devam etmiş, çok da güzel olmuş, ki bu da iyi bir ayrıntı, parlak arkalardan önlerden sıkıldık çünkü, erkek adam mat renk telefon taşır 😉

Meizu M2 Note mat renk

Meizu M2 Note mat renk

Gelelim kullanılan işlemciye. Aslında burda biraz işler karışık. M1 Note’da bildiğiniz gibi son ayların fiyat performans canavarı 1.7GHz MT6752 octa-core CPU kullanılmıştı ve Antutu’dan ortalama 40bin puan alabiliyordu. Yeni seride kullanılan işlemci ise  daha düşük saat hızına sahip, 1.3GHz, MT6753. Antutu puanı 32bin civarında. Neden diye soranlara cevabını da verelim. Sonuçta bu bir Çin markası ve Çin pazarını hedef alıyor, MT6753’in CDMA desteği var ve ülkenin en büyük servis sağlayıcısı China Unicom bu standardı da kullanıyor. Özellikler selefinden daha iyi, ancak bu performansdaki bir tık düşüklük M2 Note’un fiyatını da yansıyor ve M1’den daha ucuza sunuluyor piyasaya, 799 Yuan, yani ortalama 130 $(16GB olan versiyon, 32GB olan 160$). Yani anlayacağınız süper bir fiyat, ah be abi demeden edemiyorum yine !

Üstten aşağıya : Erkek, Erkek Çocuk, Kız Çocuk ve Bayan renkleri :)

Üstten aşağıya : Erkek, Erkek Çocuk, Kız Çocuk ve Bayan renkleri 🙂

 

 

meizu-m2-note-8

 

 

 

 

 

10
Leave a Reply

Please Login to comment
5 Comment threads
5 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
Andro7reyli90android1ickTosun PAŞAilter kılınç Recent comment authors
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
Andro7
Üye
Andro7

Meizu M2 Note görevi başarıyla tamamlanmıştır…
Yayında ve yapımda emeği geçen Android1ick; Eyvallah, teşekkürler, elinize sağlık … 😉
Sitenizi, çalışmalarınızı takipteyiz inşallah. Saygılar Selamlar …

reyli90
Üye
reyli90

Ustalar belli efenim 🙂 @[email protected] saygılar bizden :D. değerli abilerim.
Kağıda yazdım bi bir kere radyo yoksa olmaz benim için radyo dinlemeden uyuyamıyorum . 🙁
k3 note daha ağır bastı . alsam araştırdım imei tamirini çift sim hat biraz içimde olurmu olmaz mı vesvesesi var ?
yazılım tarafında acaba kim daha iyi onuda aradım ama pek dişe dokunur bir bilgi edinemedim şuan
değerli yorum ve tecrübelerinizi rica ediyorum 🙂

Tosun PAŞA
Üye
Tosun PAŞA

Ya Abicim bu firma ile kavga etcem. neden ürünleri bana hitap etmiyor? FM radyosu olmayan tlf veya mp4 almıyom herşey online değil. heleki dünyada hala insanlar radyo dinliyor . mobil hayat da UCUZ – yeterli internet hızı ve kapasitesi verebilen hangi firma varki müzik – haber dinleme alışkanlığını karşılayabilsin ? bir dönem idi mp3 ve mp4 furyası özellikle ülkemizde kaset ve cd satışları dibe inince sanatçı ve kuruluşlar sayesinde birçok site kapatıldı. iyide oldu. gecelerimi mp3 aramak ve indirmekle geçirdim bi dönem. heleki dial up ile internete çıktığım için ay sonunda tlf faturası maaşımı geçiyordu neyse. dostum yine güzel bir… Read more »

Üye
murat

herşey tamam da sayın android1ick abim ben yeniyim ve de ime.. zıkkımı nasıl olacak bu cihazda 🙂 inan bu site yüzünden teknopat oldum sayılır :)) şaka şaka zaten öyleyim 🙂

reyli90
Üye
reyli90

abi güzel cihaz iş görür diyorum . sorumu usta arkadaşlara soruyorum 🙂
Lenovo K3 Note mi Meizu m2note mu?