oneplus3

https://oneplus.net/global/3

 

[views]

21
Leave a Reply

Please Login to comment
4 Comment threads
17 Thread replies
2 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
Özgür KöroğluCan AkmazandroidbrickEastblood Overflowing Recent comment authors
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
Özgür Köroğlu
Üye

Oneplus3 a3000 Avrupa versiyonu için herhangi bir gelişme var mı?
Trabzon’da bir arkadaş oneplus3 e sorunsuz IMEI atiyormus. Hatta miuiturkey forumunda adminler ona yonlendiriyormus. Varmıdır bir aslı ?

Eastblood Overflowing
Üye

androidbrick hocam kolay gelsin. İmei tamiri işlemci ile ilgili değil mi? Snapdragon 820lere atılabiliyor..cihazı aldık artık Acaba ilerde bi gelişme olur mu yoksa pasaport aramaya başlayalım mı?

Ziyaretçi

Tam aksine işlemci ile değil, üretici ile alakalı, marka model ile alakalı. Oneplus serisini yapılamaz diye düşünün, selamlar.

Can Akmaz
Üye

Cevap gerçi çok yakınmış ama yinede imei konusunda gelişme var mı acaba?
En son OP2 de deneme yapacaktınız sanırım.

Ziyaretçi
android1ick

OPO 2 maalesef, imei tamiri sonrası sinyal oturmuyor, bu sefer önlem almışlar gibi gözüküyor. Selamlar

Can Akmaz
Üye

Üzüldüm gerçekten. Zaten getirenler pahalı olarak getiriyor bir de üstüne pasaport kaydı ve kayıt için tanıdık yoksa öyle bir ücret (ortalama gördüğüm toplam 250 tl’ye yapıyorlar sanırım) ile birlikte mantıklı olmaktan çıkıyor maalesef.

Ziyaretçi
android1ick

Alternatifler var, kayıt sorunu olmayan, LeEco Max 2, Zuk Z2 Pro, Nubia Z11 serileri vs, veya Mediatek işlemcili Oppo R9 serisi, Vivo serisi.

Can Akmaz
Üye

Oneplus 3 den vazgeçtim şimdilik, zuk z2 pro ilgimi çekiyor fakat bu telefona imei atmak zor mu acaba? Telefonu alsam kaça mal olur acaba imei değiştirme bir de kendim halledemez miyim sizin önceki derslerinizle?

Ziyaretçi
android1ick

Neden siyah renk yapmazlar ki ?..

Kenan Ergin
Üye

Selamlar Osman abim, HTC M7 gibi demek istediniz sanırım siyah diyerek. Size katılıyorum bu konuda. Bu modele derslerinizden faydalanarak ımeı düzeltme gerçekleştirme şansımız var mıdır? Saygılar ☺

Ziyaretçi
android1ick

OnePlus’lar maalesef, imei tamiri mümkün değil, pasaport kayıt şart, selamlar.

Kenan Ergin
Üye

Kötü oldu bu durum abi. Pasaport bulması sıkıntı =/ 4 ay var kapanmasına Allâhtan ümit kesilmez diyelim=)

Eastblood Overflowing
Üye

Kenan bey sizdede lte olduğu zaman bile sürekli h çekme durumu varmı

Eastblood Overflowing
Üye

Hocam oneplus 3 aldım Vodafone kullanıyorum henüz pasaporta yazdırmadım ama 3g 4g vs hepsi çekiyor ancak lte çektiği yerde h’da duruyor ayarlardan 3gyi seçip tekrar 4gyi seçinve lte geliyor yarım saat sonra tekrar h’ye geçiyor yardım lütfen bu telefonla mı ilgili şebekeylemi ilgili

Ziyaretçi

Vodafone yüzündendir, *#*#4636#*#* menüsünden, telefon bilgileri kısmından sadece LTE olanı seçin çakılı kalır 4G’de.